Som jag hade allt förut

Snart dags att nana, helt jävla slut idag.
Har en del att orka mig igenom nu dom närmsta dagarna med.

Partaj på fredag, hoppas alla kommer bara.
En del som redan svikit. men men, det kommer säkert fler gånger.
Blir ju även party lördag, hotellet, hur jag nu ska orka med allt.
kämpig vecka allan.
Men man fyller bara 20 en gång iofs.


Känns som om min bra-period börjar gå över lite.
Blir bara på sämre oh gnälligare humör.
Det vill inte riktigt funka som jag vill. Eller aa inget fungerar som jag vill.
Hoppas det får en vändning snart.
Fudnerar på att lämna kommun en helg nu framöver.
Och upp till mitt köra 08.land och träffa alla där.
Känns lite behöligt.
Få rensat skallen lite så att säga.

Nä, nu ska jag fan i mig knyta mig.
jag vet, jag lägger mig tidigt. Orkar ju fan inte med dagen annars.
Nytt jobb? Ja tack!


Over And Out!     

Märah Handflata                  
                                                                                         
  


Du springer aldrig ifatt,
när jag väl är där
jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent
att säga som det är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0