3 månaders sucktning

Inget jobb idag. Känndes som om ngn tryck i cement i näsan under natten.
Fick ingen luft i morses. Kan ju meddela att jag var rätt gött törr i käften när jag vakna.
Mått piss, dock mkt bättre nu. Är skönt.
Patricia, Alexandra och min Emma var här idag. Vi spelade guitar hero, åt kladdkaka och drack kaffe.
Mkt mysigt. Blev sedan bjudan på middag hemma hos sebbe. Han var förvånadsvärt bra
på att laga mat haha ;)

Nu på kvällen har jag var en sväng upe hos ewe.
Tog en kopp och tjöta lite skit.
Ewe, om du läser detta, tror vi ska överväga det där du pratatde om med Marks kommun.
Hade vart fruktansvärt roligt och se hur det hade gått.

Torsdag smäller det. det jag sucktat efter i 3 månader ungefär.
Volbeat på arenan. Fiifan vad rolit det ska bli. Delvis för att lämna kommun igen ett litet tag.
Träffa min älskade pappa igen <3
I'm pumped!




Sen blir det ju kalas för mitt lilla hjärta på lördag.
Vet vad jag vill köpa till henne, vet dock inte vart jag ska hitta d.
Såg ett jätte sött sminkbord med stol i ngn tidning i julas.
Kommer ju dock inte ihåg vart det var. irriterande som faen.
Ngn som vet kanske?
Tycker det är apa svårt att köpa presenter till barn, lr ja, presenter över huvudtaget.
Jag har ingen fantasi.

Appropå att löpa saker, köpte en ny kalender igår, hur söt som helst.
Heelt perfect :)


Söt va? ;)

Nä, nu ska jag spruta knark i näsan och försöka sova.


Over And Out!

Märah Handflata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0