Ngnsin hört om förskylda kvinnor?

Det döönar och susar.
Golvet är som en isbana och jag ligger dödsförskyld i min säng och fryser som en naken
människa som bor i 0 gradigt vatten. Nämnde jag naken?!
Värm mig!

I morgon blir det att försöka ta mig genom dagen.
Ska iaf försöka jobba, nu nör jag väl får dagar.
Mår dock som ett rövhål rent ut sagt.

Kommer ringa kära, älskade fitt-rolf i morgon och kräva tillbaka pengar,även billigare hyra tills
marks bostad orkat arrangera sig till att lösa problemen i huset.
kulle det bli gt problem ahr jag ju alltid kära hyresgästföreningen, tack, och jag menar verkligen
TACK kära mamma för du tvingade mig att gå med.

I min fläkt och mina ventlier låter det som om det är en orkan i dem.
Och förklaringen till att det är så kallt i huset fick jag förra veckan.
Tydligen ngn slags fuktskada i gavlen, just på min sida, som ungefär
fungerar som ett kylskåp när det blir kallt ute.
Konstigt att jag får sova med två täckenoch vart förskyld i tyyyysen år?!
Oj, undra om det är värt att laga det.
Marks bostad verkar ju inte tycka det med tanke på att problemet funnits ett tag
men inget verkas ju göras åt det.
Jag är såå trött på allt just nu.

trött på min lägenhet
på marksbostad
på min jobb-situation
på att vara ensam
allt!!!

Skönt att lämna kommun på torsdag.
Mitt älskade sthlm, här kommer jag <3

Och anna, blogg är väl det minsta du skulle hinna med;)
tar inte så många minuter om dagen :p


Bed time!





Over And Out!

Sjuklingen, Märah Handflata



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det skulle jag nog hinna med ja, men har ju inte fått igång internet hemma än:p

Sen har jag ju inget vettigt att skriva, och har jag de kan jag ju skicka det mess till dig om det:p

2009-03-19 @ 12:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0