Trött som en havande groda?

Jupp, det är det minsta jag är just nu haha ;)
Jubbat som en jude idag. Fan vad slitsamt, helt mör i hela kroppen.
Till och med Lilla tommy på kirurgen tyckte synd om mig,
"Är du här med lilla tös" haha han tyckte jag avr överallt.
Men är folk sjuka så blir det ju så.
Men ska ju inte klaga, jag får ju jubba iaf :)

                                                    
Vackra bilder från jubbet. Till höger visar jag hur mina raster går till, lägg märka till mina fiina skor  ;)



Helgen som varit har vart, roande:) Var ju på kalas i lördags hos min
älskade lilla hjärt-unge.
Hon är og det mest underbaraste jag vet, Hon lyser alltid upp min dag.
Samma med lilla prinsen, helt underbar.
Faster älskar er mer än ngt annat! <3

Sen blev det utgång, även fast jag hade lovat mig själv.
Men det blev en lyckad kväll. Jag och Paricia tvingade med älskade Krack-horan Emelie :p
Tror nog hon hade lite roligt med alla fulla ändå.
Leif kom även över en snabb visit inan vi begav oss mot krogen.
Väl ute var det bra dag. Jag och Patricia tvinga Tommie att buda oss på en suck and blow haha
fifan vilken uppfinning;)




Vacker bild klaart;)



Sen slutade det som vanligt, jag blev full coh lämnade alla utan att säga ett ord.
En helt vanlig och lyckad a la Spalm kväll ;)

Jubba igår med. Ska även jubba i mörn och på torsdag.
Fredag vet jag inte ännu, är inte inbokad. Men vet ju inte heller om jag kan.
Beror på om jag åker till sthlm igen. Fast den här gången med älskade el Stefano och Jakob.
För övrigt, Jakob är idol-robins kusin haha de ni ;) haha
Men aa, får se fram i veckan hur det blir med det. Hade dok var super roligt.

Nä, nu sk jag bädda ner mig i sängen, upp tidigt i morgon igen.


Over And Out!

Märah Handflata

Kommentarer
Postat av: Pörr brud

Mohhahahah jag vet att din kväll var lyckad hahahaha du fick ju lite krack :P hahahaa

2009-03-11 @ 23:30:57
URL: http://patriiciia.blogg.se/
Postat av: LiiCee

Citerar: "Sen slutade det som vanligt, jag blev full coh lämnade alla utan att säga ett ord"

Haha ha fifaan låter precis exakt som dej Spalm..!! You go girl! ;))

2009-03-15 @ 00:45:20
URL: http://liicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0