Carl Von Linné

Jobbat hela veckan, känns väldigt bra :)
Är ledig i morgon, både gött och tråkigt.
Men kan behöva sova ut lite. Har haft lite svårt för att somna nu in my new place.
Alla fönster stör mig(inga persienner) och sen alla ljud som jag inte är van vid.
Lär väl vänja mig s småning om.

Har målat klart i hallen nu med.
Hör och häpna, det blev en lila vägg.
Med tre vita. Mkt bra resultat. Kommer bli så fint när allt kommer upp
på väggarna och när jag har fått köpt mer småsaker.
Längtar efter lönen ngt fruktansvärt!
Så jag kna handla.
Ska bli en tripp till Gekås med Linda, patricia och även kanske Mina och Martina.
Just det :o får inte glömma våran nyaste medlem, Linn ska ju självklart med också ;)

HAr fastnat lite med min planering i lägenheten,
Mitt lilla rum ha jag redan klart för mig hur jag ska göra, men inte med vardagsrummet/sovrummet.
Har på ett annat sätt nu men det känns inte riktigt bra det heller.
Kanske ska testa och göra som mamma säger.
Hon brukar ju faktiskt oftast ha rätt.
Konstigt det där med mammor, dom ha jämt rätt.
Undra om det blir så när jag blir mamma med?
Att jag jämt säger tvärt emot mitt barn, och alltid lyckas ha rätt till slut.
Det hade vart soft haha.

Skulle lagt ut bilder men jag har inte riktigt hittat sladden.
Har lite saker kar att gå igenom, som lata Märah inte orkat ännu.

Helgen som kommer blir lugn. Ska städa min gamla lägenhet.
Så är den färdig sen om det skulle vilja vara ngn som tar den direkt
Hoppas det.
Sen ska jag försöka börja träna lite nu.
Har ju sagt ja till en sak som jag ångradelite.
Ska gå Linnémarschen den 9maj med mamma och några jobbar kompisar.
Har dock ändrat inställning nu. Mamma tror att jag inte kommer klara det.
Så jag ska börja hårdträna och springa mig igenom skiten haha ;)
Nä fan, jag är nöjd om jag orkar gå den banan.
Kollade på den på jobbet i veckan, rätt mö backar.
Första backen är så brant så man får hålla i ett rep i sidan av backen.
Fiifan.
Men nä, jag ska bevis att jag klarar det.
Aa, är en sträcka på 2,1 mil. Så det blir lite hårdträning.

Nä, nu ska jag krypa ner under mitt täcke och förhoppningsvis somna,
och kanske även Michael Paulsen hälsar på inatt ;)


Over And Out!


Märah Handflata

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är bäst <3

2009-03-21 @ 11:24:13
URL: http://laajndush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0