1 år

1 Mars idag, tiden flyger iväg. Igår var det 1 år sedan jag flyttade hemifrån.
Känns som om det inte alls var längesen. helt sjukt.

Har tillbringat dagen hemma med Ewe, Sanna och Melwin.
Även älskade Mina kom förbi en sväng med mina efterlängtade ljus, tack ;)

Tjötat skit och druckit kaffe med trevligt sällskap, precis så en söndag ska spenderas.
Dck var fruktansvärt seg idag, grannen hade en otrolig fest igår, eller om dom tävlade i
vem som kunde skria högst kanske. Hörde bara lite bas sen avr det mest skrik.
Var nära på att sätta en kula i huvet på mig sj.
Kunde inte riktigt med att klaga med tanke på att det var faktiskt lördag, jag är la inte alltid
så lugner jg heller så, det ämnar nog ut sig.

Skönt att vara nykter en helg faktiskt, ska fan fortsätta med detta.
pengar sparas och man mår mkt mkt bättre.
Fattar inte ens vf man hinkar i sig alkohol när man vet hur man kommer må dagen efter.
En hel dag går u oftast i spillror. Eller iaf för mig för jag blir ju jämt äckligt dålig.
Ngt som ligger i släkten verkar det som ;)

Nä, nu ska jag bege mig hem till Amanda och hälsa på lite, sen vidare till Ewe och spela Wii, jäää!


Over And Out!

Märah Handflata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0