vart finns min trygghet?

det öser ner ute.
rätt mysigt. det ända som saknas är ngn bervid mig i sängen.
är rätt trött på att vara singel. men ändå inte.
vet att så fort jag närmar mig ngn så sätter jag stopp för det.
tror gamla minnen sätter stopp för det.
vill inte ha mitt hjärta krossat en gång till.
jag är rädd, fruktansvärt rädd för kärleken.

oftas är jag nöjd med att vara singel. men det kommer ju vissa dagar,
vissa dagar då man saknar att ha ngn.
det är ju inte bara en pojkvän. det är ju en bästa vän, en trygghet.
det jag saknar mest är närheten och tryggheten. veta att han alltid finns där.
idag är en sån dag. en sån dag när jag saknar att ha ngn vid min sida.
att vakna upp brevid ngn.
den känslan går inte att beskriva med ord.
tror det är b¨land det bästa jag vet.
vakna brevid ngn och mysa och bara va.

min tid kommer väl.

Over And Out!

Märah Hanflata

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart din tid kommer! :) Du måste bara öppna ögonen och se omkring dig så kommer du se massor av killar som står på rad och väntar på dig! Du är ju jättefin och har en jättefin personlighet, du måste bara våga chansa! :) Alla kandidater kan vara värda en chans! :) Ge dig ut nu i havet av boys och välj och vraka! :) <3 U can do it Märah!!! <3

2009-06-13 @ 08:30:31
URL: http://laajndush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0