Som jag vill

Idag är det den 2.a juni, det är sjukt vad tiden går fort.
För ett år sedan vid den här tidpunkten var jag både nervös och förväntansfull.
Hade student och arbetslivet framför mig.

Har haft tur som har fått vara kvar så länge som jag har på mitt jobb.
Är ju nog dock slut i augusti.
Men om allt går som jag vill så kan det finnas en chans att jag börjar i borås eller sahlgrenska i höst.
Jag hoppas!
Skiter fullständigt i allt pendlande, bara jag har ett jobb.
Hatar att gå hemma med knappt några pengar. Fick ju testa på det lite i januari.
Man vänder på dygnet och aa, allt är tråk bara.

Men men, är mkt nöjd med mitt liv som det är nu.
Bra vänner och ett jobb som jag trivs hyffsat med. Det som saknas ibland är ngn att vakna upp jämte,
men jag klarar mig ;)

Idag har det vart jobb, efter det tvätt, städ och matlagning.
Kollat lite hos patricia hur hon har fått det oh det kommer nog bli fiint :)

Blir nog en lite resa om 3 veckor, om det går som jag vill.
Det är mkt jag vill nu haha
men men, nu är det husfruar sen sova, om jag itne somna i soffan som dom senaste gångerna ;)

Over And Out!

Märah Handflata

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt att du börajt uppdatera lite mer nu Märhis!Fortsätt så! ;D

2009-06-05 @ 18:58:14
URL: http://laajndush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0