ssssssnake

har haft långledigt. vart både skönt och jobbigt.
blandat ihop dagarna lite och vart för mkt alkohol.
ångrar dock inte fredagen, den var bland det roliagste på länge!
tack alla :)

   


var och handlade lite med patricia idag. efter det tänkte jag gå upp till mamma och hälsa på.
hon skrämde mig lite idag. hon hade vart uppe på vårat torp och klippt gräset.
sen skulle hon göra rent klipparen med en pinne, fråga mig inte vf, och hon tappade pinnen,
böjde sig ner och plockade upp den och kände hur det sved till i handen.
hon blev biten. och antagligen av en orm!
Hennes hand var ju inte så vacker när jag kom upp till henne.
men envis som hon är så ville hon inte ringa sjukvårdsupplysningen.
får hoppas det inte blivit värre nu under natten bara. isf blir det en tripp in till borås inatt.

 syns dock inte så bra på bilden


sist men inte minst tänkte jag göra lite reklam åt mamma med.
hon ska nämligen sälja sin pärla, en suzuki intruder 600:a.
23.000kr ska hon ha för den. ngn som är intresserad? bara att höra av er :p





Over And Out!


Märah Handflata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0