I realized what is wrong with me

Söndag idag. Tråkig jävla dag.
Lite depp. Men det går nog över.
Bara gråta ut och sen ta tag i mitt liv.

Var på lygnevi i fredags, mkt trevligt.
Sen blev det hällingsjö och stars i går.
Får tacka alla för en mkt trevlig kväll :)

Idag är det handling på schemat, har inte en mat bit hemma.
Sen ska jag la försöka ta tag i all min disk som ligger så fint ute i köket.
Känns inte så lockande bara.

Ska försöka åka in till hyssna idag med, träffa min linda<3
Får se om jag hinner och så bara. Annars får det bli i veckan när jag r ledig :)
har inte så mkt mer inplanerat idag. Rätt tråkigt. Hatar söndagar, aldrig ngn som vill hitta på ngt.

Ny vecka i morgon, nya tag.


Over And Out!

Märah Handflata

Kommentarer
Postat av: Linda

Linda saknar sin Märhiiis <3 Hoppas det går bra hos tandläkarne idag!! <3

2009-06-09 @ 08:59:03
URL: http://laajndush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0