Cut as a strawberry

Lite irriterad just nu. Hade somnat, i lagom tid för en gångs skull.
Vaknar utav att pappa säger "sara?" ca 40ggr.
Efter detta så ger han sig på min dator, han försöker antagligen stänga av den.
Lätt att somna om nu.

Men men, var och kollade å en klänning idag. Så fruktansvärt söt!
Vet dock itne riktigt om det är värt att köpa den.
Men jag får se, ska åka tillbaka i morgon hade jag tänkt:)

Skule egentligen slängt på Smala sussie nu, men den var ju såklart itne färdig.
Så det får bli alpha dog. Jäkla bra film. Fäller jämt en eller två tårar i slutet.
Förhoppningsvis har jag somnat nu innan slutet kommer ;)

Fick förresten jobbet. Börar måndag, klockan 6.00
Fifan vad gött säger jag bara :)


Over And Out!

A happy Märah Handflata


Kommentarer
Postat av: Nicole

Assådu ;P haha. Vet du vad? Hans bästa kompis ser ännu bättre ut^^ haha (my guy). Jodå, jag lever =) Allt bra med dig då?



Kramkram

2009-01-22 @ 22:23:34
URL: http://nicolsan.webblogg.se/
Postat av: Nicole

Ja, haha ;P Okej, gött det.

Nope, är numera Boråsare =) Tröttnade på Skara.



Kraam

2009-01-24 @ 01:09:23
URL: http://nicolsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0