Jääää

Sitter just nu och äter lite maud, det var fruktansvärt gött måste jag säga.
Ledig idag, vart iväg på lite möten och sånt.
Blir jobb i morgon igen, mkt skönt.
Sen antagligen Boräääs med Linda och Patricia :)

Helgen som kommer ska bli lugn, har jag bestämt.
Åker ju till Sveriges hjärta nästa vecka, måste hålla i pengarna tills dess.
Sen fyller ju min lilla prinsessa 3 år på onsdag, ska hitta en rolig present till henne med.

Ä såå sugen på att köpa i nya saker till lägnheten nu inför våren och sommarn.
Om man ändå var miljonär.
Fast då hade jag nog bytt ut hela lägenheten haha
Tror ju dock aldrig den dagen kommer, men man kan ju alltid drömma.
Nä, nu ska jag diska lite, sen ska jag kanske iväg till punkten och fika men Emelie och Sanna :)



Over And Out!

Märah Handflata




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0