challenge


Jag har blivit utmanad av Oggy Pääääggy  http://ogie.blogg.se

  • Länka till den som utmanat dig
  • Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dig själv
  • Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
  • Skriv ett meddelande i de 8 personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.



Jag röker
Dricker alldeles för mkt
Suger på att hantera pengar
Tror seriöst livet är slut efter 30 (Tack vare en viss Anniz ;) )
Jag hatar fötter
Jag älskar min bror
Dricker kaffe fast jag vet att min mage inte tål det
Är otroligt lat


Jag utmanar

Patricia
Linda
Lisa
Mathilda
Nicole
Anniz (skaffa en blogg!)
 

Haha jag vet ju fan knappt några som har blogg
Det får räcka med 6st ;)


Kommentarer
Postat av: Anniz

Jag tror faktiskt inte att livet är slut efter 30 längre. Det vore ju hemskt för isf har ju Richard bara 1år kvar:p

Och nej, jag tänker inte skffa ngn blogg När ska jag ha tid med det:p

2009-03-02 @ 14:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0