Livet är orättvist

Dagen idag började inte så roligt.
Har gått som i trans hela dagen. Mkt som snurrat runt i hjärnan.
Tycker så synd om Immie och alla barn. Mamma med.
Har nog inte sett henne såhär sen morfar gick bort.

Det jobbigaste är att se alla som mår dåligt.
Jag mår så fruktansvärt dåligt själv utav det.
Därför gillar jag inte när folka ska gulla och dalta med en.
Inte i en sånhär situation.
Det är då som jag måt dåligt. Det är då som allting brister.
Det bästa är att låta vardagen flyta på som vanligt
.
Och jo, även fast det kanske inte märks så har jag lite medkänsla.
Speciellt nu.

Allt känns så overkligt.
Det har gått så snabbt.
Men det var la kanske tur det med, han slipper lida mer.
Det måste vara underbart för han, det är så man får tänka.

Har bara suttit hemma idg efter jobbet, inte vart så sugen på att prata med ngn.
Folk har ring och sms:.at som idioter, men jag orkar bara inte.
Känner fortfarande för att vara lite för mig själv.
Ganska skönt faktiskt. Man hinner tänka så mkt och kommer på så bra saker.
Man kommer på saker som man kanske inte riktigt tänkt på innan.
Som hur en del människor utnyttjar folk och är oerhört otacksamma tillbaka när ngn ställt upp för en.
Som tur är har jag rätt så bra koll på vilka vänner jag kan lita på och anförtro mig till.
Och ni ska veta, jag är oerhört tacksam att jag har er vid min sida.
Man får leta långt och länge efter bättre vänner än er.

Iaf, var ute och gick med Mikael och Tyra innan. Var skönt.
Fast backen var rätt jobbig och jag kännde mig som en 90årig kärring med KOL så
känndes det verkligen som om jag behövde det ;)
Skönt att ha Mikael tillbaka. Känns så bra att ha en kill kompis som man verkligen kan prata med.
Tack :)

Ne, nu är det dags att sova. Anders komer ner i morgon och jag ska jobba innan det.
Kommer antagligen vara helt slut men det får gå ändå.


Ta vara på den tid ni har. Många som inte hinner ta vara på den, men som hade förtjänat det.
Livet är orättvist.


Over and Out!

Märah Handflata


Kommentarer
Postat av: Bea!

saknar dig

2008-11-28 @ 00:16:06
URL: http://beatricejackson.blogg.se/
Postat av: Linda the best one

Vad glad jag blev när jag såg att du uppdaterat din blogg! Men innehållet såg inte så bra ut, hoppas du mår bättre snart.. Fyra av ett mejl eller ring eller vad som helst om du behöver prata.. <3

2008-11-29 @ 17:32:01
URL: http://lajndaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0