Spy på Horungarna!

Datorn har vart söner igen, eller ja, strömkabeln.
Men min kära lilla mikael har lagat den den här gången:)

Senaste tiden har varit, annorlunda. Inte jobbat alls lika mkt som förut.
Kännts konstigt. Blivit rätt så rastlös med.
Men nu framöver blir det ganska mkt jobb, känns fruktansvärt skönt!

På fredag kommer Anders aka Kaj ner från Skara. Ska blir fruktansvärt roligt! :)
Inte träffat han på 1,5 år ungefär. Så det blir lite galej på fredagen, sen förmodligen
middag med anna och richard på lördagen. Mkt trevligt!

Är så trött på allt och nästan alla i min omgvning just nu.
När folk inte kan respektera det man säger, och beter sig som
äckliga små horungar så får man nog tillslut.
Och jag tror jag ntt den gränsen när jag bara vill spy på allt och alla.
Framöver så kommer min dörr vara låst, och då menar jag låst!


Mitt hjärta har en frusen inneboende med
pajat självförtroende som inte mår så bra.
Hon plockar fram allt det jag gömmer och minns
allt det jag glömmer och säger att hon är jag.

Over and Out!

Märah Handflata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0