Fastkedjad?

Sitter just nu och väntar på att äggen ska koka färdigt.
Gör mackorna ikväll så jag kan dra mig lite längre i morgon bitti.
Har jobb hele veckan nu, känns bra. blir ock ett litet mellanrum tills nästa gång,
men men, jag ska vara glad att jag fortfarande får vara kvar.
Ska på "utveklingsamtal" med chefen på onsdag, och det verkar ite vara ngt roligt
jag ska få reda på. Och så som det ligger till just nu så kan jag ju räkna ut med röven vad det handlar om.
Och vet ni vad? Jo, Märah Handflata ska få sparken.
Kommer precis lagom. Allt kommer på en och samma gång.
Precis min vanliga tur.

Har börjat kolla runt lite i sthlm efter lägenheter.
Funderar starkt på saken nu.
Så länge  jag slipper flytta hem till pappa så tror jag att jag hade både lyckats och mått bättre.
Fast på ngt vis så känns det som att jag inte vill lämna allt här  nere.
Skumt allt d dära.
Får väl se vart det bär av.

Iaf, helge har vart som vanligt.
Fylla, missöden och pengar som försvunnit.
Vet inte riktigt vad jag ska göra.
För jag har ju ingen pli på mig själv alls.
Funderar på att be Patricia Kedja fast mig på fredag.
Hade tänkt åka till pappa då, men vet inte riktigt hur sent jag jobbar och om min ekonimi tillåter det.
Nä, så är jag här i mark kommer jag vara fastkedjad i min källare.
Ni kan la hälsa på om ni inte har ngt för er?

Nä, nu är äggen färdiga, så jag kan äntligen lägga mig.


Over and Out!

Märah Handflata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0