Samurajfylla

Fitta!
Jag hade skrivt ett rätt långt inlägg, men råkade fippla bort skiten som vanligt!

Kan ju meddela att dom senaste helgerna har vart underbara.
Kubbspelning, öldrickande, gamlavänner och en hel del andra saker.
I'm loving it!
Har haft en del samurajfyllor, men va fan, det händer även den bästa!


Veckodagarna har vart mindre bra.
Jag blir så trött på mig själv och tar ut det på min omgivning!
Ska bli ändring på allt nu.

En sak som är lite bättre än allt annat.
Sommaren är nästan här!



Slynan, även kallad Mathilda;) , har dekorerat min fot:)

But I am who I am
so I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing

Over And Out!

Märah Handflata - Jonas Gardell's högra hand

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får uppdatera ännu oftare MÄRAH! :D

2008-05-20 @ 08:00:44
URL: http://lajndaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0