Inte lätt

ne, det ät inte lätt att komma ihåg att blogga alltid.
Vart ett bra tag sedan sist, iknow,men har haft lite mkt runt omkring.
Skolan verkar gå åt helvete just nu, har fan ingn energie nu när man vet att det är så nära slutet.
Sen på jobbfronten går det inte mkt bättre, inte fått tag i ngt alls än, fördjävligt måste jag säga!
Det är la bara till att fortsätta ska och hoppas på ett ja. Mer kan jag ju inte göra.

Ah, hänt mkt på sista tiden. Människor har gått förorade, vänskap har förstörst och relationer har vart
på svajning. Men det tillhör ju vardagen egentligen.

Har även festat ganska hårt det senaste, fått lite klagomål från min mor.
"Men va fan, man lever ju bara en gång, så vf inte passa på?" har vart mitt motargument.
Håller på det stenhårt med!

Happ, den kommande helgen blir nog rätt go den med.
på fredag ska jag ta med Tilda på cirkus, hoppas hon kommer tycka det blir roligt.
Ska la öla lite kvällen sen medbosse, LiiCee, jesper och någar te.

På lördag så kommer förhoppningsvis Robin ner och hälsar på.
Tycker allt det är dags nu. Inte träffats under en 2års period, så nu får det fan bli av!
Krääääbbisch;) (L) Så, robin, när du läser detta så är det bara dags att börja packa!
Och inga undanflycker nu, annars åker jag upp till dig :) haha

Just d, vart på eroticmässa i helgen med. Åkte upp för att hälsa på pappa och tog mässan
i samma smäll.(Fast egentligen var det tvärtom;))
det var ju en upplevelse må jag säga, fifan! haha
LiCee, bare te att åke upp nästa år igen!;)

Nedu, dags att bege sig in i den underbara världen
den utan bekymmer och stress.

Over And Out!
Märah Handflata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0