Hamen

Vaknade idag utav ett sms från Thas Mört. Var tvungen att åka till skolan ändå.
Visade sig att broschyren till projektarbetet var tvungen att vara färdig innan 14.00,
för då skulle tydligen betyget sättas. Rätt sjukt att det betyget ätts idag och beetygen i resterande ämnen
sätts den 5 juni. Aja inte mkt att göra åt den saken, får göra broschyren så fort som möjligt sen
hem och vila magen igen.

Hatar paloma, ät ALDRIG där! Ska jag aldrig mer göra iaf.
Spytt 3 ggr sen tror jag att jag har haft feber inatt:( Svettats som en idiot.
Hoppas jag mår bra i morgon, har ju blivit bjuden på middag hem till min kära bror Lenny och hans tjej Linda:)
Det ska bli trevligt, om jag mår bra då vill säga.

Hopp, i helgen är det Vrölkalas på lördag, LiiCee hjärtat fyller hela 19, sketna år:)
Fick ett sms från Mina nu med, hon och el Davelito har influttningsfest på lördag.
Känns som om man får åka till båda två.
Fast, allt beror ju på hur jag mår.

Nu sitter jag och väntar på Mini, hon ringde för en stund sedan. Hon ska hämta lite grejer som
hon har glömt, som vanligt;) haha
Sen kommer nog mörten oh slajna för att hämta upp mig. Måste ner til mamma idag med,
så jag kan åka med henne hem. Måste fått ringt alla idag. Är ute i senaste laget, som vanligt.

Nä, nu ska kolla tv.


Over And Out!

Märah handflata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0