What a wicked game

ja, jag kan ju börja med att säga att alkohol är inte så välldans bra som alla tror att den är.
Man dricker och dricker, spelar ingen roll att man vet hur dålig man blir dagen efter.
Jag ska börja ta tag i det här. Jag orkar fan inte längre.
Egentligen, varför slänga ut massa pengar på det, du mår bra utav det tills du vaknar igen.
Alla kanske inte mår som rövhål dagen efter men jag gör det, jämt också.
Känns jämt som om jag fått feber och jag vill bara lägga mig i sängen, i fosterställning och bli
omhändertagen. Men ändå gör jag samma misstag igen när det blir helg, sitter där med ett flak öl
och riktigt sucktar efter den där härliga berusningen. Ne, nu får det vara ett slut på det här!

Förutom min härliga baksmälla i söndags så har helgen varit underbar. Ja, till och med söndagen var det
även fast jag mådde som en gnu. Jag mår så mkt bättre nu för tiden. Allt tack vara dig.
Är väldigt glad att jag har träffat dig. Även fast det är en stor förvirring alltihop.
Förhoppningsvis är det bara jag som förvirrar till det själv. Men jag vet inte.
Kanske ska lita på Linda. Hon brukar ha rätt. Väldigt bra människokännare.

Åh, det är så mkt som jag vill skriva, bara få ur mig. Men jag vågar inte. Vill inte riskera ngt.




The other night, dear,
As I lay sleeping
I dreamed I held you in my arms.
When I awoke, dear,
I was mistaken
And I hung my head and cried

Dags att försöka skingra tankarna och sova. Upp tidigt i morgon igen.


Over And Out!

Palmisch

Kommentarer
Postat av: Nicole

Håller med om det där med helgerna... Fan att man aldrig lär sig, alltså =P

2008-03-16 @ 19:35:21
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0