rädsla!

Jag vaknade nu, 00.41 för att vara exakt.
rädd som aldrig förr! Jag drömde att en kille som jag har träffat ngn enstaka gång var hemma
hos mig. En giraff kom in i bilden(fråga mig inte varför) och jag sa på skoj Skär halsen av den:)
När jag kom till köket hade han gjort det, och det var blod överallt i hela köket!
Jag kollade på han och frågade vad fan han höll på med!
då sa han bara - Bloood! Jag ska ha blod!
efter det började han jaga mig, jag skulle springa ut genom ytterdörren, men det gick såklar inte!
Han kom ikapp.. sen vaknade jag. Helt orörlig. Låter säkert oerhört barnsligt men jag var livrädd.
Det kände så verkligt! Nu är jag klarvaken med. Fan!



Jag klarar inte av att sova i min nya lägnhet tror jag. Det är ju inte första gången jag
har haft en mardröm sen jag flyttat hit. Usch!

Det får helt enkelt flytta in ngn med mig, så jag känner mig trygg:)
and i know precis vem:)

Ganska sjukt ändå att det man drömmer känns så verkligt.
Läste ngnstans om drömmar, det stog att i en dröm så ser du aldrig personernas ansitken
tydligt, man vet bara att det är just den personen. Även när man drömmer att man faller
eller som i mitt fall, blir jagad, så vaknar man alltid innan man slår i marken eller blir tagen.

Det stämmer faktiskt. Tänk på det nästa gång. Ganska intressan allt med drömmar.
Ska nog fördjupa mig i det ngn dag.

Ne, ska försöka somna om nu, vilket jag tror att jag INTE kommer lckas med:(
Jag är en sådan barnnunge!


Over Ande Out!

Palmisch

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHAHAHAHA du är så sjuk MÄRAH!!!

2008-03-07 @ 10:44:34
URL: http://lajndaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0