Kan du älska mig, som luffaren älskar landsvägen?

Så sitter man här igen i sin ensamhet. Har lyckats flytta ner till min lägenhet nu,
så välldans långt bort från mamma :) haha eller inte ;)
Ne, men d känns välldigt skönt och bra. Även fast jag inte ör van vid ensamheten.
Fast idag fick jag ju mitt efterlängtade, rosa internet :) är Über glad över det! Det blir inte lika ensamt ;)

aja, började dagen med att vakna när grannen gick upp, vid sisådär halv sex.
Personen i fråga lägger antagligen mobilen på golvet, och det är ganska lyhört här har jag märkt,
för jag vaknar av "vibbrationerna". Får tänka på det i framtiden kanske ;) haha
Lyckades iaf somna om, ochvaknade sedan igen runt nio snåret.
Då kunde jag inte andas genom näsan och det känndes som mitt huvud var fyllt med vatten,
lr ngt liknande.

Pratade med min kära slajna och hon skulle ner till Kinna och möta Linda, så jag bslutade
mig för at hänga på. Det var en trevlig lite shoppingrunda i solskenet:)
Även fast det inte blev så mkt shopping för min del, med tanke på att jag söp upp
vartenda öre i helgen. Fy fan vad det suger, månaden har ju bara börjat!
Men men, det skadar ju inte att vara nykter några helger framöver, fats jag tror ju inte att det kommer
bli så ändå. Det ordnar sig alltid med alkohol.

Efter det begav vi oss(+ Mini) hem till mig, satt och pratade lite allmänt och JAG lyckades innstallera
mitt internet haha. tror till och med en 3-åring hade klarat det;)
Sen drog Linda, strax efter det Mathilda. Så jag och Mini gjorde lite mat.
Fanney kom förbi en sväng med, men efter en kort stund så åkte båda två.
Då vart det dags för att tvätte, för första gången i detta huset.
Men jag slapp vara ensam, min kära lilla Amanda kom till undsättning:)
Färgade hennes hår under tiden. Färgen tog dock inte så bra.

Men men, även hon begav sig. Och efter det var det inte så mkt att göra.
Har mest suttit och kollat tv, vilket jag fortfarande gör:)

Kom på en sak, jag är ju fan nästan aldrig ensam. haha. Det ränner ju folk här heela tin.
konstigt.

Nåväl, helgen som vart har varot katastrofal. Har nog ALDRIG vart så tankad som jag var i lördags.
Skyller allt på Toffe som "tvingade" mig att börja dricka redan runt halv tio snåret haha
Men, det var ganska kul ändå ;)

image3

Förutom att vakna upp i mjukiskläder, utan smink och att det sitter typ tio killar som är
In tha partey mode brevid mig haha fifaan vad jag skämmdes:)
Men men, nu är det ny vecka, snart ny helg. Ingen som kommer tänka på d.
HAha troligt!

Nu är det dags igen att bege sig in i drömmarnas värld.
Den helt underbara världen där man, oftast, får som man vill:)
Önskar det kunde vara så på riktigt.


Det är så synd att du är såå söt:)

Over And Out!

Palmisch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0