Helvete

ja, den här helgen blev ju üner lyckad, eller inte!
Skulle vart nykter men det sket sig fullständigt.
Var på Stars i fredags, höll på att bli portad där ifrån, behöver inte säga mer.
Sen blev det lounge igår och på tok för mkt alkohol.
Mådde som jag förtjänade idag.

Angelica ringde mig innan idag, hon hade planerat en liten roadtripp.
Vi åkte till ikea och raggade haha:) Det funkade sådär, alla hunkar gick ju med en brud.
Men men, efter det åkte vi hem igen, hämtade andrei och drog till napoli.
Fan vad jag hatar att äta när det är mkt folk runt omkring mig har jag märkt.
Nåväl, efter det hyrde vi film, satt hos andrei till halv tolv. Han är en klocka den killen! :)

Och nu, åter igen, är jag hemma i min ensamhet.
Ska faktiskt gå och lägga mig nu hade jag tänkt, skola i morgon ingen:(
Blev ett kort inlägg idag.


What a wicked game to play, to make me feel this way

Over And Out!
Palmisch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0