19/3-08

Idag har det vart en sådan där allmänt dryg och tankefull dag.
Börjad med at försova mig ganska kraftigt, men fick skjuts till skolan av angelica sen.
Hon är riktigt snäll hon :)

Väl i skolan träffade jag Mini som jag inte sett på ett bra tag nu.
Välldans trevligt att tjöta med henne faktiskt. En äkta vän.
Åkte ner till mammas  jobb en stund och tjötade med henne.
Efter det åkte jag faktsikt och slkte jobb, tro det eller ej!
Lät mkt lovande också så det är bara till att hålla tummarna nu :)

Vart och handlat idag med, behövde fylla på kylskåpet en hel del faktiskt.

Sen, för att komma till helgen. Funderar så strakt på att sitta hemma själv och
dränka mina problem i alkohol. Egentligen har jag nog inga problem, jag tror jag inbillar mig.
Men ja, det känns som om jag har det ibland iaf. Får aldrig några klara svar,
utan det är vel fram och tillbaka.
Börjar bli ganska jobbigt nu i längden med tanke på att mina svar står klara.
Det har dom gjort ett bra tag och jag tycer att jag har visat d.
Kanske vart lite otydlig, eller nej, det har jag fan inte vart.
Nästa steg är inte mitt!


Som ett kliande, svidande skavsår är den tomhet som kvarstår
när du somnar om natten, precis som jag
utan mening på jakt efter ruset, genom dunket och bruset
Du lever för skratten, precis som jag
Vi är som flugor i smöret på nån annans kalas
Vi proppar i oss och vi vaknar som as *
Här ligger ångest och prylar i drivor, jag unnar mig skivor
Dom hjälper mot ledan, precis som du
Jag har tid, jag har lediga dagar, där jag sitter och klagar
och längtar till fredan, precis som du
Kan du höra hur det låter i ditt vilsna skratt?
Kan du känna hur det gnager i natt?

Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt
hur du längtar dig bort
som en fågel i bur
En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur?

Over And Out!

Palmisch / Märah Handflata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0