18/3-08

Och dagen skall åter gry!
sitter här igen, så trött så jag har fått huvudvärk.
Gårdagen blev ju lite, ja, annorlunda om man säger så.
Jag ahde precis gjort mig färdig för sängen så det låter som om ett helt SWAT-team
slår på min dörr. Så jag flyger upp ur sängen och vet ni vad, utanför står
lilla angelica och in köra granne, en aning berusade, och vill festa.
Var emot det lite först men sen, som vanligt, gick jag med på det.
Men hela kvällen slutade med att vi inte fick tag i ngn mer alkohol, så det sket sig.
tur var väl det ändå.

Var halvt levande i morses när jag vaknade, men jag samla ihop dom sista, resterande krafterna
och klev upp ur sängen. Gjorde mig iordning så mkt som jag klarade av och sedan kom angelica och hämtade mig. Ruskigt kallt var det ut med, fifan!
Väl i skolan, var et ju kultkalas. Det hade jag inte en aning om. Så det både förstörde
och gjorde dagen bättre. Det positiva var ju att lektionerna blev ju inställda, sen till den mindre
positiva saken, folk precis överallt i skolan. Jag hatar det!
Men men, jag kan ju inte direkt slänga ut som, inte min skola.

Åkte hem sen iaf, mötte bea i kinna och hon följde med och lämnde tapeterna till marks bostad,
handlade även mjölk. Mjölk är mumma för en honkatt.
Appropå tapeterna, så ringde Rolf från marks bostad, efter påsk ngn gång ska jag få nya tapeter.
Skulle bli kontaktad utav målarna så skulle vi bestämma datum och tid.
Tror jag ska sova borta den/dem dagarna. Inte så kul om ngn målar snubbe kliver
in när man ligger och sover, i en etta på 35kvm. ade ju känts lite pinsamt.

Eller iofs, det hade ju berott lite på om det hade vart en snygg, ung kille ) haha

Ne, skämt och sido. Min kära vän Angelica erbjöd sovplats hos henne. Mkt vänligt.

Jag har kommit underfund med en sak nu. Alla killar är precis likadana.
Det spelar ingen roll om det ör en kompis eller ngn man har ett förhållande ihop med,
dom är exakt likadana. Eller kanske inte alla men dom flesta iaf.
Dom tror att man är ngn sorts docka, som dom kan ta fram och leka med när det passar dom.
Att i ena sekude vara jätte trevlig och umgås, till att vara frånvarande.
Sen helt pllötsligt, från ingenstans, gå tillbaka till den där trevliga, sällskapliga personen.
JAg är så fruktansvärt trött på det nu.
Ska nog åka upp till min kära far nu i början av April, lämna marks kommun och tänka igenom allt.
Hade vart så fruktansvärt skönt.


I'm still to tierd to care and I'v got to go

Fan, ngt som jag saknar väldigt mkt är ett förhållande.
Jag kände inte av det innan, men nu när man flyttat till eget märks det att det saknas ngt.
Det jag saknar mest med ett förhållande, det är att somna brevid en person, coh vakna upp tillsamman.
Det är nog det finaste och underbaraste som finns.
Fast, det är ändå skönt att vara singel ibland.
Käner mig skitzo nu, jag vill ha kakan och ätan den med. Jobbigt!


Ne, ska kolla smala sussi nu, var evigheter sen.

Sedan ska jag sova!


And love is when you can not sleep, becuase your reality is better than your happiest dream

Mkt vackert sagt.

Oven And Out!

Palmsich


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0