Tired og figurin' out thing's of my own

Midsommar har rusat förbi, som allt annat här i livet.
Tillbringade min afton i falkenberg med
Lisa, Martin, Jens, Simon, Simon, Stefan, Emil och Emils tjej.
Träffade även en hel del människor nere på skrea.

Man kan väl säga att det blev int riktigt som jag ahde tänkt mig,
eller säkerligen som ngn hade tänkt sig, men det var trevligt ändå:)

Annars i helgen har jag inte gjort ngt alls.
Vart hemma och tagit det välldans lugnt, och jag får faktiskt lov att
säga att det var riktigt skönt. Ska nog fortsätta med det i framtiden.

Hamen, härnäst blir det GeKås med Emma på fredag.
Ska bli roligt, har nämligen itne vart där på ett tag.
Hade tänkt köpa lite saker till lägenheten som både saknas
och som behövs fyllas på. Sen var det ju ett tag sedan jag och Emma hittade
på ngt sånthät över huvudtaget, så det ska bli kul.
Prata om idiotiska killar, sex och ja, allt sådant där vanligt kärringskvaller.

Finns en del innom mig som är orolig.
Orolig för vad som kommer ske framöver.
Blir det som jag tror så vet jag inte vad jag gör.
Vill inte vara med om det igen!


Tired of figurin' out thing's on my own
Angel's wings won't you carry me home?


Ne, nu måste jag sova, ska ju upp tidigt och arbeta häcken av
mig så jag kanbetala för alla soc fall som går hemma!

Den var enbart för dig Bea ;)


Over And Out!

Märah Handflata

Kommentarer
Postat av: LiiCee

Wohooooo!!! Uppdatera oftare! Så vi tråkiga idioter utan liv kan leva genom dig!! moahahaha

2008-06-27 @ 17:40:06
URL: http://liicee.blogg.se/
Postat av: oggi

det är intressant att läsa din blogg... update öftäääre som sagt;)

2008-07-02 @ 22:34:18
URL: http://ogie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0