24/2 -08

Hopp, då har man gått med i blogg-träsket, träävligt:)

Vaknade idag klockan halv sju, trodde att huset skulle rasa, men det visade sig att det var folk som arbetade vid den tiden. Det gjorde mig ganska vansinning faktiskt.
Somande till slut om  igen, och steg inte upp först kvart i två. Vaknade utav att tv:en sattes på.
sen vart de det gamla vanliga, huvudvärk, magont och en fördjävla äcklig andedräkt!
Men det var bara att ta sig i kragen och försöka se ut som folk.

Anledningen till allt detta var Minis fel. Hon fyllde 20 igår.
Vart inte alls ngt drag i början, men sedan framåt halv tolv snåret började jag komma i form igen(var ute i fredags)
Mini däremot hade ju börjat dricka runt 14.00 snåret, så hon va ganska bra dragen.
Det var inga ord som kom ut ur hennes mun utan, det lät mer som ett spädbarn som försökte prata.
Det var välldigt roande:)

Mini&jag

Runt 01.30 så ville jessica att vi ala skulle dra, när allt var som roligast!
Så ja, det var ju bara till att åka:)

Idag har jag legat i min säng praktiskt taget hela dagen. Vart välldans skönt faktiskt.
Känns som om det har behövts. Så är det en ny vecka med nya tag i morgon som gäller.

And I never dreamed that I'd meet somebody like you...

Over And Out!

Palmisch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0