Waisting time

En olycka kommer sällan ensam brukar man ju säga, och ja, det stämmer nog.
Finns här, bara så ni vet.
Om jag på ngt sätt skulle kuna hjälpa till.

Morgondagen kommer nog bli en jobbig dag.
Tänker på er!

Känns som colasås i hela huvudet just nu.
Det blir så mkt på en och samma gång.
Kan fortfrande inte förtå vf du beter dig som du gör.
Du får mig att må dåligt, kan du inte se det?!
jag kan inte mista dig helt enkelt, jag vill det inte.
Men det verkar ju som om det är det som kommer hända
om du inte tar dig i kragen och beter dig som min bror.

All the times
That I've cried
All this wasted
It's all inside
And I feel
All this pain
Stuffed it down
It's back again
And I lie
Here in bed
All alone
I can't mend
But I feel
Tomorrow will be okay



Over and Out!

Märah Handflata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0