Blåögd och Godtrogen

hamen, kom hem från jobbet för en liten stund sedan.
Är rätt slö.
Fick ändå en ordentlig natts sömn i natt. la mig runt ett och gick upp elva.
Sov igenom hela nattnen, första gången på länga.
Så underbart.

Kan fortfarande inte förstå vad problemet är.
Och ringa mig och fråga en sån sak?
Är det inte kanske bättre att ringa personen det gäller?
Det är precis som om att jag duger när det fungerar för er.
Och jag har vart så dum och blåögd.
Men ska fan se till att göra allt för att må er som jag mår.
Det är ni värda, idioter!

God natt!


Over and Out!

Märah Handflata


Kommentarer
Postat av: Linda Besthardt

U go Märah! <3

2008-12-10 @ 13:50:03
URL: http://lajndaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0